Najwyższy standard opieki 24/7 i najbardziej efektywne wykorzystanie środków.
Zarządzanie energią bez uszczerbku dla najważniejszych systemów podtrzymania życia jest wielkim wyzwaniem ośrodków opieki zdrowotnej. Rozwiązania firmy Schneider Electric mogą pomóc zwiększyć wydajność szpitali oraz zapewnić spokój ich dyrektorom. Przeczytaj opowieści o naszych sukcesach.
Nasza historia współpracy ze szpitalami jest bardzo długa i pełna sukcesów — zgromadziliśmy już ponad 2000 referencji.
Kilka słów na temat doświadczenia, wiedzy i technologii firmy Schneider Electric:
- Spokój osiągany dzięki zastosowaniu rozwiązań, które zapewniają niezawodność dostaw energii, bezpieczeństwo w otoczeniu — monitoring wideo, alarmy, a także są zgodne z przepisami dotyczącymi opieki zdrowotnej.
- Optymalizacja wykorzystania energii: Zmniejszenie wydatków kapitałowych i kosztów operacyjnych dzięki otwartym i zintegrowanym systemom opartym na wspólnej sieci szkieletowej IP, spajającej całą infrastrukturę techniczną — od systemów zarządzania energią, poprzez systemy sanitarne i system zabezpieczeń, po system telefoniczny i dział IT
- Zwiększenie efektywności biznesowej możliwe dzięki łatwości użytkowania i dostępności do informacji, co pozwala pracownikom lepiej dostosować usługi do pacjentów dla podniesienia ich komfortu.
- Przykład zintegrowanego rozwiązania firmy Schneider Electric dla systemów zarządzania budynkiem :
- Quirón Hospital (Hiszpania) 2008
I. OTOCZENIE KLIENTA/KONTEKST PROJEKTU
Profil klienta:
- Grupa Quirón to jedna z najważniejszych w Hiszpanii grup szpitali prywatnych. W jej skład wchodzi obecnie 6 szpitali, a kolejne trzy są planowane.
- Quirón Hospital z Madrytu to ośrodek opieki zdrowotnej łączący to, co najlepsze w publicznej (personel medyczny, technicy, badania) i prywatnej (instalacje, leczenie itp.) opiece zdrowotnej.
- Celem grupy jest zostać liderem w sektorze prywatnych usług zdrowotnych w Hiszpanii.
- Powierzchnia: 64 000 m2
- 134 pokoje jednoosobowe
- 57 apartamentów (apartamenty specjalne i wielkie)
- 21 sal operacyjnych
Cele klienta:
- niezawodność, nieprzerwane świadczenie usług, monitoring, komfort i bezpieczeństwo, gwarancja możliwości konserwacji oraz opłacalność
II. WDRAŻANIE ROZWIĄZAŃ
Metoda wdrażania (etap główny):
- Jeden punkt kontaktowy dla całego projektu (zmniejszenie ryzyka, wyraźny podział obowiązków)
- Koordynacja ze wszystkimi uczestnikami zarządzania projektem
- Pewność klienta osiągana dzięki:
- Wiarygodności wspieranej przez pojedynczy punkt kontaktowy
- Ekonomicznej i technicznej propozycji odpowiadającej potrzebom klienta
- Negocjacjom korzystnym dla obu stron
Przegląd rozwiązań (usługi, produkty, systemy, architektury...):
Zintegrowane rozwiązania dla systemów zarządzania budynkiem:
- Kontrola sieci sanitarnej
- Kontrola systemu oświetleniowego
- Szybkie napędy
- Monitoring wykorzystania energii
- Monitoring wideo
- System wykrywania pożaru
- Alarmy techniczne
- Zarządzanie energią
- Osłony na urządzenia elektryczne
- System nadzorujący
III. WYNIKI/OSIĄGNIĘCIA
Korzyści dla klienta:
- Współpraca z systemem
- Oszczędności energii
- Zmniejszenie kosztów operacyjnych
- Możliwość rozbudowy i unowocześnienia w przyszłości
- Zarządzanie obiektem
- Jeden dostawca
Na podstawie: Schneider-electric.pl