Reklamy w serwisie e-automatyka.pl

Firmy zainteresowane reklamą w serwisie automatyki www.e-automatyka.pl zapraszamy do zapoznania się z ofertą dostępnych możliwości reklamy na portalu. Wychodząc na przeciw Państwa potrzebom przygotowaliśmy różne możliwości reklamy. Prosimy o zapoznanie się z nimi oraz zapraszamy do współpracy.

SUPER PARTNER PORTALU - w skład pakietu wchodzą:
  • Logo Partnera Serwisu wyświetlane na każdej stronie w górnej części każdej strony www (maksymalna ilość partnerów w miesiącu to 4 firmy) maksymalny rozmiar 135x50 piksele
  • Możliwość dodania do 10 artykułów w miesiącu
  • W tym jeden artykuł przez tydzień jako artykuł sponsorowany lub produkt tygodnia
  • Logo Partnera Serwisu w e-biuletynach w danym miesiącu
  • Logo Partnera serwisu jako tapeta w tle strony
  • Zniżka 15% na wszystkie formy reklamy w trakcie umowy Partnera Portalu

Cennik:
  • Miesiąc - 2 500,00 PLN netto
  • Kwartał - 6 500,00 PLN netto
- PARTNER PORTALU - w skład pakietu wchodzą:
  • Logo firmy wyświetlane na każdej stronie w górnej części stron www (maksymalna ilość partnerów w miesiącu to 4 firmy) rozmiar 135x50 piksele
  • Możliwość dodania do 10 artykułów w miesiącu
  • W tym jeden artykuł przez tydzień jako artykuł sponsorowany lub produkt tygodnia
  • Logo w e-biuletynach w danym miesiącu
  • Zniżka 15% na wszystkie formy reklamy w trakcie umowy Partnera Portalu

Cennik:
  • Miesiąc - 2 300,00 PLN netto
  • Kwartał - 6 000,00 PLN netto
BANER GŁÓWNY- baner wyświetlający się na każdej ze stron, umieszczony pomiędzy treścią a nagłówkiem występujący w czterech rozmiarach
  • Billboard -GIF, JPEG, FLASH - 750/100 pikseli 35/45 KB
  • Double Billboard -GIF, JPEG, FLASH - 750/200 pikseli 45/55 KB
  • Big Double Billboard -GIF, JPEG, FLASH - 750/300 pikseli 55/65 KB
  • Widebillboard - GIF, JPEG, FLASH - 950/100 pikseli 65/90 KB
  • Double Widebillboard - GIF, JPEG, FLASH - 950/100 pikseli 65/90 KB
  • Expand Billboard - FLASH - 950/100>300 pikseli 65/90 KB

Cennik:
- Pojedynczy Baner - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 450,00 PN netto
  • Miesiąc - 1 600,00 PLN netto
  • Kwartał - 4 300,00 PLN netto

- Podwójny Baner - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 600,00 PN netto
  • Miesiąc - 2 100,00 PLN netto
  • Kwartał - 5 700,00 PLN netto
-
Potrójny Baner - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 750,00 PN netto
  • Miesiąc - 2 700,00 PLN netto
  • Kwartał - 7 200,00 PLN netto
Szeroki-Potrójny Baner - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 850,00 PN netto
  • Miesiąc - 2 900,00 PLN netto
  • Kwartał - 7 700,00 PLN netto
Ceny nie obejmują wykonania banera
BANER MIĘDZYTEKSTOWY - baner wyświetlający się na pierwszej stronie, umieszczony pomiędzy treścią artykułów


Cennik: - rozkład banerów znajduje się na http://www.e-automatyka.pl/index.php?P=reklama

Baner 1 , Baner 2 - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 100,00 PN netto
  • Miesiąc - 300,00 PLN netto
  • Kwartał - 700,00 PLN netto
Baner 3, Baner 4 Baner 5 - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 85,00 PN netto
  • Miesiąc - 260,00 PLN netto
  • Kwartał - 600,00 PLN netto
Baner 6 - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 100,00 PN netto
  • Miesiąc - 300,00 PLN netto
  • Kwartał - 700,00 PLN netto
Baner 7, Baner 8 - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 80,00 PN netto
  • Miesiąc - 240,00 PLN netto
  • Kwartał - 550,00 PLN netto
Baner 9 - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 85,00 PN netto
  • Miesiąc - 260,00 PLN netto
  • Kwartał - 600,00 PLN netto
Baner 10, Baner 11, Baner 12 - przy zamówieniu miesięcznym lub kwartalnym możliwość zamiany banera na inny - min. Tydzień na jeden typ banera
  • Tydzień - 80,00 PN netto
  • Miesiąc - 240,00 PLN netto
  • Kwartał - 550,00 PLN netto
Ceny nie obejmują wykonania banera
PAGE PEEL - forma reklamy graficznej wyświetlanej na pierwszej stronie portalu składająca się z animowanego narożnika, który przypomina odchyloną kartkę papieru. Odchyla się on po najechaniu na niego myszą odsłaniając powierzchnię reklamową.

Cennik:
  • Tydzień - 450,00 PLN netto
  • Miesiąc - 1 300,00 PLN netto
  • Kwartał - 3 200,00 PLN netto
ARTYKUŁ SPONSOROWANY - tygodniowa prezentacja artykułu sponsorowanego na stronie głównej.

Cennik:
  • Tydzień - 300,00 PLN netto
ARTYKUŁ Koniecznie Przeczytaj - 3-dniowa prezentacja artykułu w części "Koniecznie Przeczytaj" na stronie głównej. Artykuł prezentowany jest pod menu głównym i banerze głównym.
Cennik:
  • Trzy dni- 200,00 PLN netto
Abonament na dodawanie artykułów reklamowych- półroczny abonament umożliwiający dodawanie do 10 artykułów miesięcznie o produktach, wdrożeniach, wydarzeniach itp. Artykuły dodawane do portalu są w przeciągu 24 godzin roboczych od momentu ich dostarczenia. Artykuły z opisem i zdjęciami powinny być dostarczone w wersji "otwartej" np. doc. Cennik:
  • Abonament półroczny - 200,00 PLN netto
Produkt Tygodnia - tygodniowa prezentacja na pierwszej stronie, w prawej kolumnie opisu reklamowanego produktu.

Cennik:
  • Tydzień- 300,00 PLN netto
Polecane Firmy - tygodniowa prezentacja na pierwszej stronie, w prawej kolumnie opisu reklamowanej firmy. Firma wyświetlana jest przez cały tydzień

Cennik:
  • Tydzień - 300,00 PLN netto
E-automatyka jest serwisem oferującym Ci dostęp do klientów bardzo konkretnej grupy docelowej z branży automatyki przemysłowej. Przygotowane dla Państwa produkty reklamowe zostały tak skonstruowane, aby jak najprościej i jak najbardziej efektywnie mogli Państwo reklamować swoje produkty na naszych stronach. Zaprezentowany cenni jest ofertą podstawową skontaktuj się z nami abyśmy mogli przygotować dla Ciebie ofertę specjalną email marketing@e-automatyka.pl.
Formaty reklam

E-automatyka.pl udostępnia następujące nośniki reklam:

Nośnik rozmiar (px) waga (KB)Format
Partner Serwisu 135x50 10 kB max gif, jpg, swf
Billboard 750x100 40 KB max gif, jpg, swf
Double Billboard 750x200 40 kB max gif, jpg, swf
Big Double Billboard 750x300 40 kB max gif, jpg, swf
Expand Billboard 750x100>300 40 kB max swf
Widebillboard 950x100 50 kB max gif, jpg, swf
Double Widebillboard 950x200 50 kB max gif, jpg, swf
Bnner 468x60 40 kB max gif, jpg, swf
Double Bnner 468x120 40 kB max gif, jpg, swf
Rectangle 300x250 40 kB max gif, jpg, swf
Small Rectangle 300x100 40 kB max gif, jpg, swf
Big Rectangle 300x300 40 kB max gif, jpg, swf
Box 1 180x60 15 kB max gif, jpg, swf
Box 2 180x100 20 kB max gif, jpg, swf
Box 180x150 15 kB max gif, jpg, swf

Watermark - reklama graficzna w formie tła, wyswietlana na marginesach strony Tapeta umieszczona jest w odległosci 5 pikseli od modułu z trescia strony i pokryta wzorem o obnizonej widocznosci. Minimalny rozkład elementów dekoracyjncyh (logo) wynosi 80 pikseli w poziomie i w pionie. Waga do 10 kB.

Magic corner - jest forma reklamy graficznej w postaci animowanego, poruszajacego się narożnika przypominajzcy odchylonz kartkę papieru. W momencie najechania na ten element kursorem myszy odchylenie powiększa się, odsłaniajšc powierzchnię reklamowa.
Artykuły sponsorowane
Artykuł napisany przez Klienta na dowolnie wybrany temat związany z oferowanymi produktami lub usługami. Zamieszczany przez okres 1 tygodnia . Promocja kieruje użytkownika bezpośrednio do treści artykułu. Strona z artykułem przygotowana jest zgodnie z zamówieniem Klienta. Może zawierać logo firmy, 3 zdjęcia produktów . Klient przygotowuje zawartość merytoryczną tekstów oraz materiały do wykonania strony.
  • Maksymalna objętość tekstu: 10 kb
  • Maksymalna waga zdjęć: po 50 kB
  • Możliwość zamieszczenia w treści artykułu linku do strony www
  • Możliwość zamieszczenia logo w treści artykułu
  • Emisja artykułu na stronie głównej
  • Po zakończeniu emisji zachowanie artykułu w bazie e-autoamtyka
Artykuł sponsorowany może zostać umieszczony na stronie głównej w blokach:
  • Artykuł Sponsorowany
  • Warto zobaczyć
  • Produkt tygodnia
Regulamin zamieszczania reklam
REGULAMIN DLA PUBLIKACJI REKLAM NA E-AUTOMATYKA.PL
§ 1. Definicje
  1. Accomm Polska -z siedzibą w Gdańsku ul. Dąbrowszczaków 24, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Gdańska , II Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 00000000000000, numer NIP: 000-00-00-000, numer REGON: 000000000, kapitał zakładowy w wysokości: 00.000,00 złotych;
  2. Dostawca - Accomm Polska -z siedzibą w Gdańsku właściciel serwiu e-automatyla.pl
  3. Reklama - przekaz niepochodzący od Accomm, zmierzający do promocji sprzedaży albo innych form korzystania z towarów lub usług, popierania określonych spraw lub idei, czy osiągnięcia innego efektu zamierzonego przez Reklamodawcę;
  4. Reklama na SG - oznacza każdą Reklamę realizowaną na stronie głównej serwisu pod adresem e-automatyka.pl;
  5. Regulamin - niniejszy Regulamin dla publikacji reklam na e-automatyka.pl;
  6. Specyfikacja Techniczna Reklam - dokument, określający techniczne warunki jakie powinny spełniać materiały reklamowe przeznaczone do emisji Reklamy w Portalu, umieszczony pod adresem www.e-automatyka.pl/reklama.
  7. Cennik - aktualny cennik usług reklamowych świadczonych przez Accomm na rzecz
  8. Reklamodawców, umieszczony pod adresem www.e-automatyka.pl/reklama. Cennik może być zmieniony przez Dostawcę. Zmiana Cennika dokonywana jest przez ogłoszenie nowej treści tego dokumentu na wyżej wskazanej stronie www;
  9. Emisja - jednorazowe wyświetlenie Reklamy w Portalu;
  10. Publikacja Reklamy - umieszczenie Reklamy w Portalu;
  11. Zlecenie - umowa o Publikację Reklamy zawierana pomiędzy Dostawcą, a Reklamodawcą w trybie określonym w Regulaminie;
  12. Reklamodawca - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, niebędąca konsumentem, która składa zapytanie ofertowe lub zawiera z Dostawcą umowę na świadczenie usług reklamowych.
  13. Dzień Roboczy - każdy dzień, za wyjątkiem soboty, niedzieli lub dnia ustawowo wolnego od pracy.

§ 2. Warunki Publikacji Reklam
  1. Reklamodawca zapewnia Dostawcę, iż dysponuje wszelkimi prawami do materiałów przekazywanych do e-autoamtyka.pl w celu świadczenia usług reklamowych, koniecznymi do realizacji usługi reklamowej, a w szczególności: posiada autorskie prawa majątkowe i prawa pokrewne do wszelkich materiałów, w tym Reklam, przekazywanych Dostawcy w związku z realizacją umowy; realizacja umowy o świadczenie usług reklamowych nie naruszy autorskich praw osobistych żadnej osoby; posiada wszelkie zezwolenia na rozpowszechnienie wizerunku osób wskazanych we wszelkich materiałach, w tym Reklamach, przekazywanych Dostawcy w związku z realizacją umowy; realizacja umowy o świadczenie usług reklamowych nie naruszy żadnych praw własności przemysłowej osoby trzeciej, a w szczególności nie naruszy żadnych praw ochronnych na znaki towarowe ani renomowanych znaków towarowych;
  2. Publikacja Reklamy nie będzie stanowić czynu nieuczciwej konkurencji;
  3. Publikacja Reklamy zlecona przez Reklamodawcę nie narusza prawa, dobrych obyczajów, zasad współżycia społecznego ani uzasadnionych interesów e-automatyka.pl lub osób trzecich.
  4. W przypadku, gdy zapewnienia opisane w ust. 1 powyżej są nieprawdziwe, Reklamodawca będzie odpowiedzialny za szkodę wyrządzoną Dostawcy, jak również zwolni go z odpowiedzialności wobec osób trzecich.
  5. Dostawca zastrzega sobie prawo do odmowy Publikacji Reklam oraz wstrzymania ich Publikacji bez podania przyczyny, w szczególności w przypadku uzasadnionego podejrzenia o niezgodności treści Reklam z prawem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub uzasadnionymi interesami e-automatyka.pl lub osób trzecich.
  6. Publikowane w Portalu Reklamy powinny odróżniać się od elementów graficznych Portalu i powinny być rozpoznawalne jako reklamy. Dostawca zastrzega sobie prawo do dodatkowego oznaczania Reklam słowami "reklama", "ogłoszenie płatne", "link sponsorowany" lub innymi wyraźnie wskazującymi charakter reklamowy publikacji.

§ 3. Zawarcie umowy o świadczenie usług reklamowych
  1. Regulamin ma zastosowanie wyłącznie do umów o świadczenie usług reklamowych zawieranych pomiędzy Dostawcą a Reklamodawcą. Regulamin nie ma zastosowania do świadczenie usług reklamowych zawieranych z konsumentami. Każda osoba zawierająca umowę w trybie określonym w Regulaminie oświadcza, że nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy - kodeks cywilny, chyba że wyraźnie Zlecenie. Każda osoba zamierzająca zlecić Dostawcy Publikację Reklamy winna złożyć na rzecz e-automatyka.pl zapytanie ofertowe, określające w szczególności: pełną nazwę Reklamodawcy, adres Reklamodawcy, numer NIP, wskazanie osoby wyznaczonej do kontaktów związanych z koordynacją zlecenia reklamy oraz jej danych kontaktowych (telefon, e-mail lub fax), dane osoby uprawnionej do reprezentacji Reklamodawcy przy przyjęciu Oferty
  2. Zapytanie ofertowe może być przekazane do e-automatyka.pl w każdej formie, przy czym
  3. Dostawca nie ma obowiązku odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
  4. Z uwzględnieniem ust. 2 powyżej, w odpowiedzi na zapytanie ofertowe Dostawca składa ofertę świadczenia usług reklamowych w postaci Publikacji Reklamy .
  5. Reklamodawca może przyjąć ofertę Dostawcy wyłącznie w całości, poprzez odesłanie oferty podpisanej przez osobę uprawnioną do reprezentacji Reklamodawcy, pocztą elektroniczną (skanu oferty), faksem lub pocztą na adresy wskazane w ofercie. Tak podpisana i doręczona Dostawcy oferta stanowi Zlecenie.
  6. Zlecenie uznaje się za złożone z momentem dostarczenia formularza podpisanego przez
  7. Reklamodawcę pod którykolwiek z adresów wskazanych w ofercie.
  8. Z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej, Zlecenie jest skutecznie złożone jeśli jest dostarczone do
  9. Dostawct, zgodnie z ust. 5 powyżej, nie później niż na trzy (3) Dni Robocze przed dniem pierwszej Emisji Reklamy. Z
  10. lecenie Publikacji na SG jest skutecznie złożone jeśli jest dostarczone do Dostawcy, zgodnie z ust. 5 powyżej, nie później niż na pięć (5) Dni Roboczych przed dniem pierwszej Emisji Reklamy.
  11. Mimo złożenia Zlecenia po upływie terminu opisanego w ust. 6-8 powyżej, Dostawca może przystąpić do realizacji umowy, informując o tym Reklamodawcę. W takim przypadku § 4 ust. 2 nie ma zastosowania, a umowa uznawana jest za zawartą.
  12. W przypadku rozbieżności postanowień Regulaminu z postanowieniami Zlecenia , postanowienia Zlecenia mają pierwszeństwo nad postanowieniami niniejszego Regulaminu.

§ 4. Rezygnacja ze Zlecenia
  1. Z zastrzeżeniem ust. 4-5 poniżej, Reklamodawca może zrezygnować z realizacji Zlecenia l Rezygnacja powinna być złożona na którykolwiek z adresów o których mowa w §3.4 Regulaminu.
  2. Za rezygnację z realizacji Zlecenia uznaje się również niedostarczenie kompletnych, zgodnych ze Specyfikacją Techniczną Reklam materiałów reklamowych w terminie trzech (3) Dni Roboczych przed dniem pierwszej Emisji Reklamy określonym w Zleceniu.
  3. Reklamodawca może nieodpłatnie zrezygnować z realizacji zlecenia, o ile rezygnacja nastąpi nie później niż na dziesięć (10) Dni Roboczych przed dniem pierwszej Emisji zleconej Reklamy. W pozostałych przypadkach rezygnacji z realizacji Zlecenia, Reklamodawca zapłaci na rzecz Dostawcy zryczałtowane wynagrodzenie za działania podjęte przez
  4. Dostawcy do czasu zgłoszenia rezygnacji: w przypadku, gdy rezygnacja z realizacji Zlecenia nastąpi pomiędzy dziewiątym, a trzecim (3) Dniem Roboczym przed dniem pierwszej Emisji zleconej Reklamy - Reklamodawca zapłaci 50% wynagrodzenia wynikającego ze Zlecenia; w przypadku, gdy rezygnacja z realizacji Zlecenia nastąpi na jeden lub dwa Dni Robocze przed dniem pierwszej Emisji zleconej Reklamy - Reklamodawca zapłaci 100% wynagrodzenia wynikającego ze Zlecenia;
  5. Brak terminowej zapłaty zgodnie z postanowieniami §5 niniejszego Regulaminu jest równoznaczny z rezygnacją z realizacją Zlecenia .

§ 5. Warunki płatności
  1. Wynagrodzenie wynikające ze Zlecenia jest skalkulowane w oparciu o Cennik lub określane jest indywidualnie zgodnie z ustaleniami pomiędzy Dostawcą a Reklamodawcą.
  2. Dostawca zastrzega sobie możliwość negocjacji kwot wskazanych w Cenniku, w szczególności udzielania rabatów.
  3. Wynagrodzenie za realizację Zlecenia winno być opłacone w całości tytułem przedpłaty przelewem na konto bankowe wskazane w treści faktury pro-forma, nie później niż na jeden (1) Dzień Roboczy przed dniem pierwszej Emisji Reklamy.
  4. Wszystkie ceny dotyczące usług reklamowych świadczonych przez są cenami netto (bez podatku VAT) i zostaną podwyższone o odpowiednią stawkę podatku VAT.
  5. Za dzień dokonania płatności uważa się dzień wpływu wynagrodzenia za usługę na konto Dostawcy.
  6. Dostawca wystawi fakturę VAT w terminie siedmiu (7) dni od daty otrzymania płatności na konto bankowe.
  7. Dostawca może wstrzymać się z realizacją Zlecenia w przypadku opóźnienia w płatności w stosunku do terminów wskazanych w treści niniejszego paragrafu. W takim przypadku
  8. Dostawca wskaże inny termin Publikacji Reklamy.
  9. Reklamodawca nie może potrącać żadnych kwot z wynagrodzeniem należnym Dostawcy.
  10. Agencja reklamowa lub inny pośrednik reklamowy, występujący przed Dostawcą w imieniu i na rzecz swojego klienta, odpowiada solidarnie ze swoim mocodawcą za zobowiązania wynikające ze Zlecenia reklamowego złożonego w imieniu tego klienta.

§ 6. Reklamacje
  1. Reklamodawca zobowiązany jest do złożenia w formie pisemnej reklamacji w terminie 10 Dni Roboczych od dnia ujawnienia się wady lub usterki opublikowanej Reklamy.
  2. Reklamacja powinna zawierać udokumentowany opis wad lub usterek w stosunku do zleconego materiału.
  3. Niedotrzymanie przez Reklamodawcę terminu wskazanego w ww. ust. 1 jak również niezachowanie formy pisemnej skutkuje utratą przez Reklamodawcę prawa do reklamacji, w tym kolejnych dotkniętych wadą Reklam tego samego materiału.
  4. Oceny zasadności reklamacji dokonuje Dostawca po konsultacjach z Reklamodawcą.
  5. Reklamacja rozpatrywana jest przez Dostawcę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie trzydziestu (30) dni od jej zgłoszenia przez Reklamodawcę.
  6. Złożenie reklamacji nie wstrzymuje płatności wynikających ze Zlecenia.

§ 7. Odpowiedzialność cywilna
  1. Dostawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Zlecenia wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie.
  2. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Reklamodawcy powstałe w szczególności wskutek siły wyższej, a w szczególności wojny, strajków, lokautów, pożarów, powodzi i innych klęsk żywiołowych, awarii sieci energetycznych lub Internetu, masowych akcji protestacyjnych lub z przyczyn tkwiących po stronie osób trzecich.
  3. Dostawca ponosi odpowiedzialność wobec Reklamodawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Zlecenia . Dotyczy to wyłącznie strat Reklamodawcy wyrządzonych umyślnym działaniem, zaniechaniem albo rażącym niedbalstwem Dostawcy, do wysokości wynagrodzenia netto wynikającego z tego Zlecenia .
  4. Odpowiedzialność Dostawcy z tytułu utraconych korzyści jest wyłączona.

§ 8. Postanowienia końcowe
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 września 2010 roku.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Wszelkie spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu, bądź oświadczeń lub umów zawartych w wykonaniu Regulaminu, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Dostawcy.
  4. Dostawcy zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie i z każdej przyczyny. O zmianie Regulaminu Dostawca poinformuje Reklamodawców oraz osoby trzecie na stronie internetowej www.e-automatyka.pl/reklama. Do Zleceń złożonych przed dniem zmiany Regulaminu, stosuje się Regulamin sprzed zmiany, chyba że Strony ustalą w Zleceniu.
  5. W przypadku nieważności któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe zapisy Regulaminu wiążą.
Kontakt
Accomm Polska Sp. z o.o.
ul. Dąbrowszczaków 24
80-362 Gdańsk

email: marketing@e-automatyka.pl