Pierwsze wirtualne targi poświęcone promowaniu francuskich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej. UBIFRANCE - francuska Agencja d/s Międzynarodowego Rozwoju Przedsiębiorstw, zajmuje w Internecie pozycję referencji dla promocji francuskiego eksportu, rozszerzając działania podejmowane przez należące do Agencji 63 biura w 44 krajach świata i ich partnerów. UBIFRANCE pragnie ułatwić francuskim przedsiębiorstwom dostęp do rynków zagranicznych, oferując im możliwość zaprezentowania się i nawiązywania kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami zagranicznymi.
Wirtualne targi, oparte na koncepcji marketingowej szeroko już rozpowszechnionej za oceanem, obejmują pięć pawilonów: cztery pawilony branżowe takie, jak Moda/Mieszkalnictwo/Zdrowie, Infrastruktura/Transport/Przemysł, Rolnictwo i Przemysł Spożywczy, Nowe Technologie i Usługi oraz pawilon UBIFRANCE.
Platforma będzie funkcjonowała przez cały rok, relacjonując liczne imprezy organizowane przez UBIFRANCE, transmitowane na żywo lub wcześniej zarejestrowane: konferencje, spotkania biznesowe, retransmisje na żywo najważniejszych imprez towarzyszących, wideoczaty itp.
Przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, odwiedzający stronę będą mieli dostęp do konferencji na żywo, do nagrań z tych konferencji oraz do stoisk poszczególnych przedsiębiorstw, do stoisk UBIFRANCE i partnerów agencji, z możliwością pobierania i wyświetlania informacji oraz wysyłania zgłoszeń z prośbą o kontakt zwrotny.
Wszystkie imprezy organizowane za pośrednictwem strony będą korzystać ze specjalnego systemu łączności online, mającego na celu generowanie ukierunkowanej wymiany kwalifikowanych informacji.
Nowa platforma została zainaugurowana 14 czerwca przez francuski region Nord Pas de Calais. Najważniejszym punktem programu była impreza o nazwie « International Week ». Agencja UBIFRANCE wykorzystuje inaugurację wirtualnych targów do promowania sektora rolno-spożywczego, między innymi za pośrednictwem kampanii « sofrenchsogood ». Impreza obfituje w liczne wydarzenia towarzyszące oraz konferencje online.
Od tego momentu, wirtualny salon będzie przedstawiał francuskie przedsiębiorstwa o różnym profilu, dziełające w różnych branżach, między innymi te, które uczestniczyły w takich wydarzeniach, jak « Hannover Messe 2011 », « Frenchtech tour », w spotkaniach francusko-nigeryjskich i tym podobnych imprezach. W sumie dostępnych online będzie ponad 160 stoisk.
Bliższe informacje można uzyskać na stronie www.ubifrance-events24.com.