Opracowanie redakcja e-automatyka.pl 2011-01-10

Schneider Electric wdraża pierwszy w branży portal dla klientów do współpracy projektowej o nazwie Collaborative Project Portal

Schneider Electric wdraża pierwszy w branży portal dla klientów do współpracy projektowej o nazwie Collaborative Project Portal

Schneider Electric, globalny specjalista w zarządzaniu energią uruchomił innowacyjny profilowany portal społecznościowy stworzony dla osób zajmujących się projektami zarządzania energią Collaborative Project Portal. Portal, znajdujący się pod adresem  collaborate.schneider-electric.com oferuje szybki dostęp do osób, informacji i technologii, które ułatwią technicznym użytkownikom końcowym realizację projektów zarządzania energią.

Strona internetowa Schneider Electric, jest pierwszym prywatnym narzędziem do zarządzania projektami w branży. Umożliwia kontakt w czasie rzeczywistym z profesjonalistami Schneider Electric ds. zarządzania energią, inżynierami systemów oraz dostęp do najlepszych praktyk i rozwiązań. Portal dysponuje rozbudowanymi funkcjami do spotkań online oraz mechanizmami portalu społecznościowego, które umożliwiają klientom obniżenie kosztów, skrócenie czasu wprowadzenia na rynek oraz podniesienie wydajności w projektach zarządzania energią. Wzrost wydajności projektów zarządzanych za pomocą portalu jest szacowany na 10-30 proc.

„Nasi klienci coraz częściej realizują złożone projekty koncentrujące się na poprawie wydajności energetycznej” – powiedział Aaron Davis, dyrektor ds. marketingu Schneider Electric. „Portal oferuje naszym klientom jednolity sieciowy interfejs, który umożliwia im szybkie i łatwe połączenie wewnętrznych i zewnętrznych sieci będących istotnym elementem każdego dużego projektu”.

Portal daje klientom bezpośredni dostęp do certyfikowanych architektów systemów energetycznych Schneider Electric (Certified Energy Architect, CEA) odpowiedzialnych za nadzór nad całą realizacją projektu. Każdy architekt wybierany jest na podstawie szczególnej, specjalistycznej znajomości różnych sektorów branżowych, która pozwala im zrozumieć potrzeby każdego klienta. Architekci odpowiadają za koordynację pracy inżynierów systemów w ramach projektu oraz udzielają odpowiedzi na wszystkie kwestie związane z zarządzaniem energią. Połączenie wiedzy i doświadczenia architektów z różnymi elementami strony internetowej ma kluczowe znaczenie dla wydajnej realizacji projektu.

„Pierwsze reakcje klientów są bardzo pozytywne. Obecnie portalu używa ponad 2 tys. indywidualnych klientów, a do końca roku chcemy tę liczbę podnieść do  5 tys.” – powiedział  A. Davis - Chief Marketing Officer

Każdy członek globalnego zespołu po stronie klienta dysponuje stałym dostępem do portalu za pośrednictwem funkcji spotkań online, która ma możliwości redakcji na żywo, nagrywania wideo i audio oraz robienie zdjęć. Techniczni użytkownicy końcowi, klienci oraz pracownicy Schneider Electric będą mogli także nawiązywać kontakty z członkami zespołów projektowych i kontaktować ze sobą społeczności globalne poprzez funkcje społecznościowe portalu. Każdy członek będzie mógł stworzyć i posiadać profil, tworzyć grupy oparte na wspólnych zainteresowaniach oraz szukać i nawiązywać kontakt z innymi ekspertami, by rozwijać relacje i dzielić się swoimi pomysłami.

Dzięki możliwości optymalizacji komunikacji i organizacji wszystkich kontaktów z łańcucha dostaw, funkcje zarządzania projektem portalu pozwalają skrócić czas realizacji projektu i opracować bardziej wydajny kosztowo proces. Członkowie mogą zapraszać wszystkie globalne zespoły projektowe, tworzyć, alokować i zarządzać listami zadań w różnych językach, umieszczać i udostępniać dokumenty, wykresy i inne materiały oraz redagować je na żywo na ekranie.

Na podstawie: schneider-electric.pl

Zapraszamy do skomentowania artykułu

Treść opini 
Popis 

Pozostałe artykuły z tej kategorii