Siemens oddał do użytku pierwszą w pełni zautomatyzowaną linię metra w Paryżu. System obsługuje 25 stacji linii nr 1, pozwala na przejazd pociągu bez obsługi maszynisty.
Najstarsza linia nr 1 paryskiego metra, wybudowana w roku 1900, biegnie ze wschodu na zachód francuskiej stolicy. Co dzień z usług linii korzysta około 725 000 pasażerów, w tym wielu turystów, ze względu na przebieg trasy wiodącej pod największymi zabytkami miasta, do których należą m.in. Luwr, Pola Elizejskie, Łuk Triumfalny i dzielnica wieżowców La Défense. Linia przeszła gruntowną modernizację. Siemens wyposażył ją w pełni zautomatyzowany i bezobsługowy system sterowania ruchem pociągów Trainguard MT CBTC. Dzięki temu pociągi mogą jeździć w takcie co 85 sekund, zamiast dotychczasowych 105 sekund. Prace modernizacyjne prowadzone były bez konieczności wyłączenia linii z eksploatacji. Zainstalowany system pozwala na szybsze i częstsze kursowanie pociągów, które nie wymagają obsługi maszynistów. Zmiany wprowadzane są sukcesywnie, tak by na początku 2013 roku wszystkie z 49 składów były w pełni wyposażone w nowoczesne układy sterownicze Siemensa. System pozwala na dostosowanie ruchu pojazdów do potrzeb i ilości pasażerów w danej chwili. Jest to szczególnie istotne podczas odbywających się imprez masowych, takich jak targi czy zawody sportowe. Ruch pociągów kontrolowany jest z centrum zarządzania ruchem. Wszystkie 25 stacji linii nr 1 zostało wyposażonych w nowoczesne systemy bezpieczeństwa oraz nowe drzwi awaryjne na peronach. Całość dostarczył Siemens.